Kuidas osta e-poest?

Nüüd on Teil võimalus osta kõike kaunist, kvaliteetset ning vajalikku oma kodu ja aia jaoks Hansaplant e-poest.

Ostmine E-poest on mugav ja kiire. Meie e-poest leiad nii taimi, istikuid, kodukujundamise tooteid, aiakaupu, lemmiklooma tarbeid, nõusid, klaase, riideid, valgusteid ja palju muud tarvilikku.

Kaupade sortiment on suur ning ostude tegemine on siin lihtne, mugav ja turvaline. Tagame, et meie aiandusharidusega klienditeenindajad valivad Teile välja kõige paremad kaubad.

Meilt leiate kõige kvaliteetsemad taimed, inspiratsiooni kodu kujundamisel ning väärt vahendeid taimede ja istikute kasvatamiseks.

 

Kuidas osta?

Ostes valige esmalt välja e-poest sobivad tooted.

  • vajutage nupule ʺLisa ostukorviʺ
  • minge lehe üleval servas olevale korvi ikoonile
  • liikuge edasi ostukorvi lehel menüüribal  ʺMaksmaʺ, misjärel suunatakse tellimuse vormistamise lehele
  • kinnitage ostukorv klikkides ʺVormista ostʺ
  • täitke oma aadress ja valige kohaletoimetamise viis ning koht
  • makske kauba eest pangalingi kaudu või krediitkaardiga ning vajutage ʺVormista tellimusʺ

 

Kuidas leiate üles huvi pakkuvad tooted?

Esmase valiku toodete juurde liikumiseks saate teha e-poe päiseribalt valides Toataimed, Õuetaimed, Toa- ja õuepotid, Aed, Terrass ja Grill, Tuba ja Köök, Loomatarbed või Riided ning sealt edasi saate liikuda valitud teema alamlehele.

Tootega lähemalt tutvumiseks klikkige pildile, misjärel avaneb tooteleht vajaliku lisainfoga.  

Spetsifikatsiooni alt leiate antud toote või taime kohta erinevat infot kuidas kasutada või kuidas taime istutada ja hooldada.

Lisainfo ja mõõtude alt leiate erinevat infot taime või toote välimuse ja/või kasvamise kohta ning pakendiinfo. Pakendiinfo on vajalik automaatseks paki kohaletoimetamise arvutamiseks.

Sobiva toote leidmiseks võite kasutada ka otsinguakent, kirjutades sinna märksõna või toote nime.

Kui toode Teile sobib, siis lisage see ostukorvi. Seejärel võite jätkata teiste toodete valimist või alustada ostukorvis ostu vormistamist.

 

Mis on taimeleidja?

Taimeleidja on Teie abimees aia kujundamisel. Selle abil saate otsida endale sobiva istiku õitsemise aastaaja, õie värvi, õitsemisaja, kasvukoha, lehe värvi ja muude tunnuste järgi.

Näiteks soovite oma aeda istutada erineval aastaajal õitsevaid taimi. Siis valite esmalt ʺÕitsemise aastaaegʺ ja ʺKevadʺ ning Teile kuvatakse kõik taimed ja puud, mis õitsevad kevadel. Nii saate teha ka järgmiste aastaaegadega.

Näiteks on Teil aias koht, mis on varjuline ning sooviksite just neid taimi, mis saavad varjulises kohas kasvada. Selleks valite ʺKasvukohtʺ ning ʺVarjulineʺ ja teile kuvatakse kõik taimed ja puud, mis kasvavad varjulises kohas.

 

Kas e-poes on müügil samad tooted, mis aianduskeskuses Hansaplant?

Hansaplant e-poes on müügil kaubad, mis on saadaval ka aianduskeskuses Hansaplant kohapeal. Valik e-poes laieneb ja uueneb pidevalt. Uusi kaupu tuleb e-poodi juurde iga päev.

 

Kui palju kaupa tohib korraga e-poest tellida?

Piiranguid kaupade tellimisel ei ole. Kui tellite korraga väga palju kaupa, siis võidakse see pakendada mitmesse pakki, kuid saate selle vormistada ühe tellimusena.

 

Kuidas saate ostude eest tasuda?

Meie e-poest saate tooteid turvaliselt osta pangalinkide kaudu Eesti internetipankades: Swedbank, SEB Pank, LHV Pank, Nordea Pank, Danske Pank, Coop Pank, Poco Pay ja Liisi ID. Sealjuures saab tasuda ka krediitkaartidega Visa, MasterCard ja Maestro.

Hansaplant e-poes tehtavate ostude makseandmed on alati kaitstud SSL turbega ja maksed toimuvad vastava teenusepakkuja turvalistes serverites. Krediitkaardimaksetel on 3-D Secure teenus, millega kaasneb isikutuvastus internetipangas. Hansaplant ei töötle ega salvesta Teie krediitkaardi andmeid.

Kõik makseandmed ja makselinkide andmed vahendab pangani Maksekeskus AS.


Kuhu saate kaubad tellida ja palju see maksab?

Hansaplant e-poest tellides:

  • võite kaubale tulla ise järgi aianduskeskusesse Hansaplant
  • tellida kaubad Omniva pakiautomaati
  • Teie poolt näidatud aadressile Omniva või Hansaplanti kullerteenust kasutades

Kaupa saate e-poest tellida Eestisse. Välismaale pakki tellida ei saa.

Aianduskeskusesse Hansaplant tellides kohaletoimetamise tasu ei lisandu. Kaubad saab kätte kassast.

Omniva pakiautomaati tellides lisandub hinnale kohaletoimetamise tasu 3.99 €.

Omniva kullerteenuse kasutamisel lisandub hinnale kohaletoimetamise tasu alates 4.99 € olenevalt tellimuse reaal- või mahukaalust.

 

Kui kiiresti tellitud tooted Teieni jõuavad?

E-poes ostetud tellimuste töötlemine toimub tööpäevadel (E-R kl 9.00-17.00). Kui tellimuse esitamise aeg jääb hilisemaks kui reede kl 12 või laupäev või pühapäev, toimub tellimuste vormistamine järgneval esmaspäeval.

Laos olevate kaupade tarne toimub Eesti piires kõikide kohaletoimetamisviiside puhul 3-5 tööpäeva jooksul.

  • Aianduskeskusesse Hansaplant järgi tulles saad kaubad kätte lahtiolekuaegadel kaupluse kassast.
  • Omniva pakiautomaatidesse jõuab 3-5 tööpäeva jooksul. Kauba kohalejõudmisest pakiautomaati teavitame Teid SMS-teatega.
  • Omniva kullerteenuse kasutajatele toimetatakse kaubad kohale otse tellimuses märgitud aadressile esmaspäevast laupäevani 3-5 tööpäeva jooksul. Kauba üleandmise täpse kellaaja lepib kuller Teiega enne kauba kohaletoimetamist telefoni teel kokku.

 

Mille alusel kaubad kättesaamisel väljastatakse?

Aianduskeskusesse Hansaplant järgi tulles saad kaubad kätte lahtiolekuaegadel kaupluse kassast.

  • Hansaplanti kaubale järele tulles on vajalik teada tellimuse numbrit. Soovitame selleks kaasa võtta ostu kinnituseks e-postkasti saabunud tellimusarve, mille võite esitada nii välja prinditud kujul kui ka ette näidates mobiilist. Teie soovil võib kaubale järele tulla ka mõni teine isik, kellele olete edastanud arve või arve numbri. Kauba vastuvõtjal tuleb esitada ka isikut tõendav dokument.
  • Pakiautomaati tellides saadetakse ukse avamiseks Teie mobiilile unikaalne uksekood. Pakiautomaadi puutetundlikult ekraanilt leiad juhised koodi sisestamiseks ja pakilaeka avamiseks.
  • Valides kohaletoimetamise viisina kulleri, võtab kuller Teiega telefoni teel eelnevalt ühendust, et täpsustada toodete kohaletoomiseks sobiv aeg.

 

Mida teha, kui tasusin kauba eest kuid ei saanud e-kirjaga kinnituskirja?

Palume anda probleemist teada meie klienditeenindusele saates e-postiaadressile e-pood@hansaplant.ee enda ja ostutehingu andmed.

 

Mis juhtub, kui ma ei saa kaubale kohe järgi tulla?

Juhul, kui Te ei ole kaubale järele tulnud aianduskeskusesse Hansaplant 3 kalendripäeva jooksul või Te ei võta seda Omniva pakiautomaadist vastu 7 kalendripäeva jooksul, loetakse, et oled lepingust taganenud, ning me tagastame Teile ostusumma. Raha tagastatakse esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasusite.

 

Kas e-poest ostetud kaupa saab tagastada?

Loomulikult. Teil on õigus e-poest ostetud kaup 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest tagastada ning seda ka juhul, kui tegemist ei ole puudusega kaubaga. Tagastatav kaup peab olema originaalpakendis ja rikkumata. Kaupadele, mida oma olemuse tõttu ei saa tagastada nagu on seda kiiresti riknevad ja vananevad tooted (nt taimed, istikud, lilled, põõsad, puud, jõulupuud) 14-päevane taganemisõigus ei kehti ning neid me tagasi ei võta.

 

Mida kaupade tagastamiseks pean tegema?

Kauba tagastamiseks/vahetamiseks tuleb müüjale esitada vastavasisuline avaldus (avalduses märkida oma nimi, ostukuupäev, arvelduskonto number ning tellimuse number) e-posti teel e-pood@hansaplant.ee ning tagastama seejärel Hansaplant e-poele tellitud kauba.

Tagastatavad kaubad saate üle anda aianduskeskuse Hansaplant kassas. Aianduskeskuse teenindajad edastavad tagastuse  E-poodi, kus teostatakse toote ümbervahetamine või tagastus. Tagastuse kättesaamise kohta saadab E-pood Teile e-postile kinnituse. Tagastamine aianduskeskusesse on tasuta.

Omniva pakiautomaadist kätte saadud tooted võib tagastada ka sama pakiautomaadi kaudu. Selleks tuleb Teil lisada pakki täidetud tagastusleht ja pakkida tagastatav pakk nii, et seda ei saaks ilma pakendit rikkumata avada. Eemaldage vana aadresskaart.Paki saatmiseks tuleb sisestada pakiautomaati Teile saadetud tagastuskood (on lisatud paki saabumise teatesse). Pakiautomaat annab Teile vajaliku aadresskaardi ja avab ukse. Tagastus jõuab e-poodi 3 tööpäeva jooksul. Tagastus Omniva pakiautomaati maksab 3.99.

 

Kas kaupu on võimalik vajadusel ümber vahetada?

Sama tehingu raames tooteid ümber vahetata ei saa. Leides e-poest uue ja sobivama toote, saate teha uue ostu, selle eest tasudes. Mittesobivad tooted saate Hansaplant e-poele 14 päeva jooksul tagastada, saades seejärel tagasi nende eest makstud raha.

Hansaplant e-poe müügitingimused leiad siit ˃˃˃