Korduma kippuvad küsimused

Aianduskeskus on avatud E-R 10.00-20.00 L-P 09.00-19.00. 


Korduma kippuvad küsimused:


Millal saab “ise järgi” kaubale järgi tulla?

Kui soovid tellimusele ise järele tulla Hansaplant’i aianduskeskusesse, siis palun oota, kuni meie meeskond on helistanud või kinnituskirja saatnud, et kaup on komplekteeritud. Reeglina jõuame kauba komplekteerida juba samal tööpäeval, kuid hiljemalt järgmiseks tööpäevaks. E-poest tellitud kaupa väljastame aianduskeskuses kohapeal E-R 10.00-20.00 L-P 09.00-19.00. Kauba kättesaamiseks aianduskeskuses palume sõita aianduskeskuse taha väravasse ja helistada väraval olevale numbrile.

Millal hakatakse minu tellimust komplekteerima?

Alustame tellimuste komplekteerimist võimaluse korral samal tööpäeval, kuid suurenenud mahtude tõttu võib komplekteerimine lükkuda järgmisele tööpäevale.

Kui kiiresti jõuab tellitud kaup kulleriga minuni?

Kulleriga või pakiautomaati tellitud kaubad jõuavad reeglina järgmisel või ülejärgmisel tööpäeval. Kui oleme tellimuse komplekteerinud ja kullerile üle andnud, tuleb Sinu e-postile kiri koos jälgimiskoodiga. Gmailis võib meie kinnituskiri minna "pakkumiste" või "rämpsposti" rubriiki.

Kas e-poes on üleval kogu aianduskeskuse sortiment?

Meie e-poes on üleval suur osa aianduskeskuse sortimendist. Täiendame seda igapäevaselt. Kui Sa ei leia meie e-poe sortimendist soovitud tooteid, kirjuta info@hansaplant.ee või helistada +372 673 5565 ja küsi soovitud toote kohta lisainfot. Infotelefonile vastame E-R 10-17.00.